Witamy serdecznie i zapraszamy do zamówienia posiłku dla swojej pociechy na naszym portalu zamówieniowym:
www.zamow.kuchniacateringowa.pl
Proszę zwrócić uwagę aby każdorazowo i przed rejestracją i przed każdym logowaniem najpierw zaznaczyć „Zielona Góra”. Gdy będzie zaznaczona np. Warszawa i zarejestrujemy się, konto będzie założone na złe miasto.
ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
CZY OTRZYMAM LOGIN LUB HASŁO DO DOKONANIA REJESTRACJI NA PORTALU ?
– nie , rodzic sam indywidualnie ustala swój login i hasło
ZAMÓWIENIE /na jaki okres może być złożone ?/
– zamówienie może być złożone na dowolnie wybrany okres /dzień, tydzień, miesiąc/
ZAMÓWIENIE /do której godziny można złożyć?/
w celu realizacji Zamówienia w określonym dniu, Zamówienia dostarczane do placówek
przedszkolnych i żłobków należy składać: do godz. 20:00 dnia poprzedzającego dostawę
NIEOBECNOŚĆ DZIECKA NA POSIŁKU /jak można zgłosić ?/
– nieobecność może być zgłoszona na portalu zamówieniowym do godziny 20.00
rozliczenie nieobecności następuje poprzez PRZENIESIENIU POSIŁKU NA INNY DZIEŃ,
NA KTÓRY NIE MA JESZCZE ZROBIONEGO ZAMÓWIENIA /instrukcja jest dostępna
na portalu/
CZY PRZEPADA MI OPŁATA ZA NIEWYKORZYSTANY POSIŁEK ?
– nie, jeśli nieobecność jest zgłoszona na portalu – posiłek zostaje automatycznie rozliczony we wskazanym terminie
JAK DZIAŁA SYSTEM RABATOWY I KTO MOŻE Z NIEGO SKORZYSTAĆ ?
– z systemu rabatowego mogą skorzystać rodziny wielodzietne. Przysługujące rabaty:
zamówienie dla drugiego dziecka- 10%
zamówienie dla trzeciego i kolejnego dziecka- 20%
*rabat obowiązuje przy zamówieniu całodziennego wyżywienia na okres 21 dni roboczych
/odstęp pomiędzy złożonymi zamówieniami może wynosić maksymalnie 7 dni/
JAK I KIEDY MOŻNA ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE ?
– Złożonego zamówienia nie można samemu edytować lub anulować – należy wysłać nr zamówienia, które chcemy anulować lub edytować na adres : biuro@kuchniacateringowa.pl
Zamówienie powinno być opłacone po złożeniu, formą płatności jest przelew online –
realizowany przez firmę Tpay.com /Realizowane są tylko opłacone zamówienia/
GDZIE MOŻNA PRZEGLĄDNĄĆ AKTUALNE MENU ?
– Menu dostępne jest na portalu zamówieniowym
CZY MOŻNA USUNĄĆ, EDYTOWAĆ ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE ?
– Złożonego zamówienia nie można samemu edytować lub anulować – należy wysłać
nr zamówienia, które chcemy anulować lub edytować na adres :
biuro@kuchniacateringowa.pl
KONTAKT
M. 695 335 577
/w godz. od 6.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku/
biuro@kuchniacateringowa.pl